Viimati uuendatud 10.09.2024
1. Üldtingimused
1.1. moomoo parandab ainult moomoo e-poest ostetud või moomoos eritellimusena valmistatud ning moomoosse tagastatud toote (edaspidi katkine toode), välja arvatud:
1.1.1. aluskihte, sokke, kindaid, T-särke, vabaajapusasid, nokatseid ja pudeleid;
1.1.2. kasutuses silmnähtavalt määrdunud ja pesemata tooteid.
2. Hindamisprotsess
2.1. Et moomoo saaks hinnata, kas katkist toodet saab parandada:
2.1.1. tuleb kliendil täita riiete parandamise avaldus aadressil go.moomoo.ee/parandamine
2.1.2. ja saata see toode kulleriga või tuua ise moomoosse aadressile Riia tn 138c, 50411 Tartu.
2.2. Hindamise tulemusest teavitab moomoo klienti e-kirja teel.
2.3. Kui katkist toodet saab siinsete tingimuste alusel parandada, teavitab moomoo teenuse kulu suuruse kliendile e-kirja teel.
2.4. moomoo ei paranda katkist toodet juhul, kui selle välimus ei ole algne põhjusel, et
2.4.1. toode on normaalse kasutuse tagajärjel kulunud (näiteks hõõrdumisvigastusega) või määrdunud (näiteks plekkidega), sest parandatavuse hindamisel arvestatakse toote vanust;
2.4.2. seda ei ole parandada otstarbekas, sest parandustöö maht või materjalikulu on võrdväärne uue toote valmistamise omaga.
3. Parandamine ja tagastamine
3.1. moomoo parandab katkise toote kuni 10 tööpäeva jooksul alates toote jõudmisest moomoosse.
3.2. moomoo teeb kõik endast oleneva, et taastada katkise toote vigastuseelne väljanägemine, ent võimalikud on muutused värvitoonides ja materjalides.
4. Vahetuse allahindlus
4.1. Kui moomoo hinnangul ei ole katkist toodet parandada otstarbekas (vt punkt 2.4.2.) ja toode on ostetud moomoo e-poest, siis pakub moomoo kliendile toote asendamiseks 30% allahindlust (edaspidi vahetuse allahindlus).
4.2. Vahetuse allahindlust saab klient kasutada moomoo e-poest katkise toote asemele täpselt samasuguse toote ostmiseks või, kui seda toodet ei ole moomoo e-poes müügil, siis selle toote lähima alternatiivi ostmiseks moomoo e-poest.